心靈路上

第一集

在日常生活中,你有為自己的面部皮膚而煩惱嗎?愛美是人的天性……
節目的第一集……將會同你由皮膚談起……

假如身體會說話,他所發出嘅訊息,你能解讀嗎?與內在情緒有關係嗎?心靈療癒又會產生效果嗎?

第二集 (關係)

唔知大家有冇留意,你既伴侶有些特質會同你的父母好相似,多數是最抗拒、最排斥的性格部份最相似 。以我老公為例,我覺得佢有啲似我爸爸,「唔到最尾都唔做,唔馬上處理,要等陣至處理」,你都知我份人好心急㗎啦,諗到即刻做,即刻處理,完事。

 

今晚可以透過講解父母關係,試舉例為何我的老公會有我爸爸的特質?與父母之間的關係,如何讓我們跌進各式各樣的問題裏面?亦都同大家探討一下同小朋友嘅親子關係等!

得閒修女(小慧) 

第三集 (關係)

父母分開,應如何處理子女的情緒?上一代離異,下一代會否複製命運?是否一個逃離不到的詛咒? 

今晚繼續同大家傾下父母、親子既關係!

得閒修女(小慧) 

 

第四集 (關係)

父母關係出問題,如何處理子女關係?

今晚繼續同大家傾下父母、親子既關係!

得閒修女(小慧) 

 

第五集 (親密關係)

<如何重拾和建立甜蜜的親密關係>

你有試過因為伴侶而感覺困擾嗎?
究竟應該怎樣與伴侶相處,才能達致和諧甜蜜?相信是很多人心中的疑問。
你想自己成為更有愛,更有吸引力的伴侶嗎?
想修復親密關係,又或者讓關係更圓滿嗎?

今集Karman與小慧,繼續解拆生命密碼和隱喻,在”心靈路上”與你細說”深靈對話”